خبر فوری

راه‌اندازی انجمن مهندسی جهادی در استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس در بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، محمد علی قاسمی در شامگاه یکشنبه در جمع مهندسین بسیجی شهرستان بندرلنگه، اظهار داشت: برنامه‌ها و خدماتی را برای کار جهادی جامعه بسیج مهندسین عمران و معماری در استان هرمزگان در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: با همکاری سپاه بندرعباس در سطح محلات این شهر نشست‌هایی را با حضور اهالی محلات و مسئولین این شهرستان در مساجد داشته‌ایم که بسیاری از مشکلات در همین جلسات مسجد محور حل شد.

رئیس جامعه بسیج مهندسین عمران و معماری استان هرمزگان تصریح کرد: این طرح نشست مردم محلات با مسئولین در مساجد را در حال پیگیری هستیم که در تمام شهرستان‌های استان هرمزگان اجرائی شود.

قاسمی اضافه کرد: در حال پیگیری راه‌اندازی انجمن مهندسی جهادی با هدف انسجام بیشتر بین جهادگرانی که تمایل به خدمت و امور خیریه و جهادی را دارند در استان هرمزگان هستیم.

وی در پایان بیان داشت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، به کار بردن معماری اسلامی در بناها است و بدین منظور و با هدف فرهنگسازی در نظر داریم جشنواره معماری را در استان برگزار کنیم و در پایان آثار را در نمایشگاه به معرض دید عموم در آوریم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید