خبر فوری

کشف 9300 حلقه لاستیک از باند بزرگ قاچاق در تهران

سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: به دنبال کشف، شناسایی و انهدام یک باند قاچاق کالا و توقیف 36 کانتینر لاستیک قاچاق از این باند در استان هرمزگان که با همکاری مشترک میان پلیس و گمرک صورت گرفت، تلاش برای کشف بخش دیگری از کانتینرهای حامل لاستیک قاچاق که از گمرک عبور کرده و وارد کشور شده بودند ادامه یافت.

وی افزود: با همکاری میان پلیس آگاهی استان هرمزگان و پلیس آگاهی تهران بزرگ، محل دپوی بخش دیگری از لاستیک‌های قاچاق در این پرونده در تهران کشف و با هماهنگی مراجع قضایی تحقیقات لازم در این زمینه به عمل آمد و محرز شد که 9300 حلقه لاستیک موجود در یک انبار در تهران از جمله کالاهای قاچاق همین پرونده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: ارزش این 9300 حلقه بالغ بر 6 میلیارد تومان است.

سردار ملکی با تقدیر از همکاری پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس پلیس مبارزه با قاچاق کالای استان هرمزگان در بهمن ماه امسال در همکاری مشترک با گمرک استان هرمزگان موفق به کشف و توقیف 36 کانتینر لاستیک قاچاق در این استان شده بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید