اجتماع فاطمیون جزیره هرمز برگزار می شود

حجت الاسلام عبدالحمید گلزاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در قرن یازدهم هجری قمری، بر اساس سنتی دیرینه و مذهبی، اجتماع بزرگ فاطمیون با شرکت ارادتمندان، محبان و عاشقان اهل بیت(ع) در مسجد حضرت امیر المومنین (ع) جزیره هرمز  برگزار می شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جزیره هرمز با اشاره به این که اجتماع بزرگ فاطمیون در سالگرد شهادت بزرگ بانوی دو عالم برگزار می شود، افزود: این همایش همزمان با اجرای طرح ملی سوگواره یاس نبوی از سوی از سازمان در جزیره هرمز  برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام گلزاری با اشاره به اهمیت توجه به موضوع ولایت‌مداری و بصیرت انقلابی مردم اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره به دنبال ضربه زدن به ولایت هستند و تلاش می‌کنند که از این طریق به تمامی اهداف شوم و پلید خود برسند، بنابراین امروز، دفاع از ولایت یکی از مهم‌ترین تکالیف این ملت است.

وی افزود: باید به موضوع ولایتمداری عمل کرد نه تنها به شعار آن اکتفا کرد، اگر به موضوع ولایت‌مداری عمل کنیم این انقلاب مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرمز با بیان اینکه مردم ایران باید با جنگ نرم دشمن آشنایی پیدا کنند افزود: در صورتی که مردم ارتباط قلبی و واقعی با ائمه معصومین(ع) برقرار کنند و حضرت زهرا(س) و خاندان ایشان را به خوبی بشناسند دشمن را در بحث جنگ نرم شکست خواهیم داد.

وی با اشاره به پیام شهادت حضرت زهرا(س) و ضرورت توجه به این پیام تصریح کرد: همه می‌دانند که حضرت فاطمه زهرا(س) برای دفاع از ولایت به شهادت رسید و این پیام باید به خوبی به نسل جوان منتقل شود.

گلزاری  همچنین برنامه های دهه دوم فاطمیه در جزیره هرمز  را تشریح کرد و افزود :  در سالروز شهادت حضرت ز هرا مراسمهای عزاداری در سطح بخش هرمز با حضور همه هیات مذهبی  برگزار میگردد و همچنین در این دهه کرسی های تلاوت  به مدت پنج شب در تمام مساجد این جزیره بر پا خواهد بود .

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هرمز  بیان داشت  در سالروز شهادت دخت نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشیع نمادین  آن بانو  در جزیره هرمز برگزار می گردد .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید