خبر فوری

طی بارندگی‌های اخیر خسارت‌های سنگینی به منازل مسکونی مردم وارد شد / میزان خسارات حدود 15 میلیارد تومان است

محمد رادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در خصوص خسارات بارندگی‌های اخیر در شهرستان پارسیان اظهار داشت: طی روزهای اخیر بیش از 190 میلی‌متر باران در پارسیان باریده است که بر اثر آن خسارت‌های سنگینی به این شهرستان وارد شده است البته جای شکر آن باقی است که بارندگی‌های اخیر باعث شد تمامی 6 سد شهرستان پر شود و خشکسالی بلندمدت در منطقه از بین برود.

وی میزان خسارات وارده بر شهرستان پارسیان را حدود 15 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: طی بارندگی‌ها و سیلاب‌های اخیر، خسارت‌های سنگینی به اراضی کشاورزی و منازل مسکونی مردم در شهر و روستا و زیرساخت‌ها و همچنین راه‌های روستایی و اصلی و تأسیسات آب و برق وارد آمده است.

فرماندار پارسیان در خصوص بازدیدهای اخیر خود از منازل آسیب‌دیده مردم در شهر و روستاهای اطراف بیان داشت: مردم ولی نعمتان ما هستند و هرچه داریم از برکت وجود همین ملت است و در بازدیدهای اخیر تقریبا تمامی خسارات وارده بر منازل مسکونی روستائیان مشاهده شد و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی انجام شده در صدد رفع آن هستیم.

رادمهر با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و همچنین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: فرمانداری‌ پارسیان به‌عنوان مجری انتخابات در این شهرستان و امین و امانتدار رأی مردم تلاش خواهد کرد با اصل بی‌طرفی و برگزاری انتخاباتی قانونمند و با رعایت حق‌الناس با نقشه راه قرار دادن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در خصوص انتخابات به‌دنبال مشارکت حداکثری و سلامت کامل انتخابات هستیم.

وی در خصوص متن اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور عنوان داشت: متن شماره 2 ستاد انتخابات کشور براساس تبصره 3 ماده 26 قانون انتخابات شوراها، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در هنگام ثبت‌نام الزامی خوانده است و در همین راستا داوطلبان می‌توانند جهت سهولت در فرآیند ثبت‌نام، از هم‌اکنون برای دریافت گواهی مذکور اقدام نمایند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید