خبر فوری

برخورد قانونی با برگزارکنندگان تبلیغات زودهنگام در پارسیان/ داوطلبان شوراها به‌دنبال دریافت گواهی عدم سوءپبشینه باشند

محمد رادمهر امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره آغاز تبلیغات زودهنگام برخی از کاندیدهای احتمالی شوراهای شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان پارسیان اظهار داشت: پارسیان این روزها این روزها به محل ترافیک کاندیداهای احتمالی میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون تبلیغات زودهنگام ممنوع است، افزود: برابر قوانین انتخابات با کسانی که میتینگ‌های تبلیغاتی راه‌اندازی می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد و در این زمینه تمامی نشست‌ها، تبلیغات و میتینگ‌های انتخاباتی رصد می‌شود.

فرماندار پارسیان با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و همچنین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: فرمانداری‌ پارسیان به‌عنوان مجری انتخابات در این شهرستان و امین و امانتدار رأی مردم تلاش خواهد کرد.

رادمهر اضافه کرد: با اصل بی‌طرفی و برگزاری انتخاباتی قانونمند و با رعایت حق‌الناس با نقشه راه قرار دادن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در خصوص انتخابات به‌دنبال مشارکت حداکثری و سلامت کامل انتخابات هستیم.

وی در خصوص متن اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور عنوان داشت: متن شماره 2 ستاد انتخابات کشور براساس تبصره 3 ماده 26 قانون انتخابات شوراها، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در هنگام ثبت‌نام الزامی خوانده است و در همین راستا داوطلبان می‌توانند جهت سهولت در فرآیند ثبت‌نام، از هم‌اکنون برای دریافت گواهی مذکور اقدام نمایند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید