خبر فوری

مردم از تردد در مسیر رودخانه زاخر خودداری کنند/ 6 سد در پارسیان سرریز شده است

محمد رادمهر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به آغاز موج سوم بارندگی‌ها در غرب هرمزگان اظهار داشت: طغیان رودخانه زاخر واقع در منطقه برکه دکا، روستاهای پائین‌دست را تهدید می‌کند و در همین خصوص تعدادی از عشایری که در این محدوده مشغول به فعالیت دامداری بودند جابجا شده‌اند و محل را ترک کردند.

وی با بیان اینکه مردم روستاها هشدارهای ستاد بحران را جدی بگیرند، افزود: از مردم به ویژه روستائیانی که در محدوده رودخانه زاخر سکونت دارند درخواست می‌شود از تردد در مسیر این رودخانه جداً خودداری کنند و در محل‌هایی که جهت اسکان از سوی این ستاد برنامه‌ریزی شده است تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط نقل مکان نمایند.

فرماندار پارسیان تعداد سدهای پارسیان را 6 فقره خواند و عنوان داشت: تمامی سدهای شهرستان به‌علت بارندگی روزهای اخیر سرریز شده است و از روستائیانی که در محدوده سدها سکونت دارند درخواست می‌شود به محل‌های امن‌تری نقل مکان کنند.

رادمهر مجموع بارندگی‌ها در پارسیان را تا عصر امروز 165.8 میلی‌متر عنوان کرد و همچنین در خصوص مسیرهای منتهی به این شهرستان یادآور شد: مسیر بندرلنگه-پارسیان-عسلویه و بالعکس باز و تردد در حال انجام است و از مردم درخواست می‌شود در طول مسیر با راهداران همکاری لازم داشته باشند.   

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید