توقیف کامیون ولوو با 93 میلیون خلافی در قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی اسفندانی با اشاره به توقیف کامیون ولوو در قشم عنوان کرد: ماموران پلیس راه «قشم-لافت» در اجرای طرح کنترل ترافیک برون‌شهری، یک دستگاه کامیون کشنده ولوو را به علت تخلف از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام انجام گرفته از خودروی توقیفی مشخص شد این خودرو 93 میلیون ریال خلافی و جریمه پرداخت نشده و 141 مورد تخلف در کارنامه دارد که بیشترین تخلفات این خودرو سرعت، سبقت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه بوده است.

اسفندانی تصریح کرد: در این ارتباط ضمن اعمال قانون راننده متخلف، خودروی وی نیز تا زمان پرداخت جرایم معوقه توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرپرست پلیس راه هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری امنیت و آسایش شهروندان طرح ارتقای ترافیکی را به موقع اجرا و با رانندگان متخلف در راستای پیشگیری از حوادث و سوانح جانی و مالی قانونی برخورد خواهد کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید