خبر فوری

احداث اتوبان شوشتری نیازمند رعایت ملزومات محیط زیستی است

ناصر مهردادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس در مورد احداث اتوبان شوشتری و استانداردهای زیست محیطی گفت: احداث اتوبان شوشتری نیازمند رعایت ملزومات و استانداردهای محیط زیستی است و باید تمام موارد در آن لحاظ شود تا به محیط زیست منطقه آسیبی وارد نشود.

وی ادامه داد: گزار‌ش‌ها را از شهرداری خواسته‌ایم تا آنها اطلاعات لازم را به ما بدهند، سپس می‌توانیم جلسات خود را در مورد احداث این اتوبان برگزار کنیم، هم اکنون منتظر اعلام اطلاعات آنها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، مهردادی پیش از این نیز گفته بود: اتوبان شوشتری می‌تواند حجم ترافیک استان تهران را کاهش دهد، بر اساس اینکه نزدیک به 9 کیلومتر از این آزادراه از منطقه حفاظت شده جاجرود، خجیر و سرخه حصار می‌گذرد نگرانی‌هایی را از لحاظ زیست محیطی دارد.با توجه به نگرانی‌هایی که در زمینه قطع درختان و کریدور حیات وحش وجود دارد دنبال طرحی هستیم که این آزادراه از داخل تونل عبور کند ولی در حال حاضر طرحی از نظر کنترل مسائل زیست محیطی به ما ارائه نکرده‌اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید