خبر فوری

تشکیل 13 کمیته در ستاد سفر هرمزگان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس شیرخانلو ظهر امروز در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان هرمزگان با اشاره به تشکیل کمیته‌های سیزده‌گانه خدمات سفرهای نوروزی استان هرمزگان، عنوان کرد: این کمیته‌ها شامل حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی و امنیتی، ترافیک شهری، امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، نظارت و تنظیم بازار، بهداشت و سلامت، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، اسکان فرهنگیان، حمل و نقل دریایی، خدمات اسکان و رفاه، هماهنگی امور بانک‌ها و ارتباطات است.

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی این 13 کمیته در زیرمجموعه ستاد خدمات سفر استان تشکیل شده و جلسات ابتدایی آنها برگزار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان با قدردانی از مسؤولان کمیته‌های ستاد سفر و گزارشات ارائه شده در این خصوص بر برگزاری منظم جلسات این کمیته‌ها تاکید کرد.

شیرخانلو خواستار آمادگی هرچه بیشتر کمیته‌های ذیل ستاد خدمات سفر در ایام نوروز جهت خدمات‌دهی هر چه بهتر به هموطنان در ایام نوروز شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید