وزیر بهداشت ۲۲ بهمن به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع تحقیقاتی انستیتو پاستور در پاسخ به سؤالی در خصوص برپایی کمپین شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: احتیاجی به این کمپین‌ها نیست، مردم ایران مثل همیشه از دستاوردهایی که میراث فرزندان و شهدای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است، حمایت می‌کنند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: طی ۳۸ سال گذشته شاهد سرسختی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده‌ایم و این دفاع با نثار جانشان همراه بوده است، بنابراین نیازی به پویش و کمپین نیست و مردم همانند سال‌های گذشته در مراسم ۲۲ بهمن شرکت فعال خواهند داشت.

وزیر بهداشت گفت: به‌عنوان نماینده دولت در جمع هم‌وطنان استان هرمزگان و در بندرعباس در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، مجتمع انستیتو پاستور در استان البرز مستقر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید