خبر فوری

همه امور با تکیه بر خواست واقعی مردم مدیریت شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری صبح امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه جامعةالزهرا(س) شهر بندرعباس، اظهار داشت: ‌ امروز باید با آرمان‌های انقلاب و شهدا بیعت کنیم و در هر سمت و مسؤولیتی که هستیم باید بدانیم که این مردم هستند که در خصوص عملکرد ما قضاوت خواهند کرد.

وی افزود: ما در جبهه حق و دشمنانمان در جبهه باطل هستند و هیچگاه نباید فراموش کنیم که این مردم دلیر و دلسوز بوده‌اند که نظام جمهوری اسلامی را بر سر کار آورده‌اند و این مردم و جوانان این مرز و بوم بودند که خون‌ها در این راه دادند و نثار جمهوری اسلامی ایران کردند تا این نظام جمهوری اسلامی پابرجا بماند.

جادری اضافه کرد: امام خمینی(ره) مردی توانمند و آسمانی بود که قدرت منطقه‌ای آن دوره را با توکل به خداوند و تکیه بر قدرت و درایت مردم به زیر کشید و باید پرسید امام(ره) چه داشت که مردم با چنین عشقی پشت سر او ایستادند و از توپ و تانک و گلوله حراسی نداشتند.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: سلاح این انقلاب همین جوانان و دانش‌آموزان ایرانی هستند که برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان باید با تمام تلاش و کوشش، خود را برای ساختن آینده این استان و کشور آماده کنند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: در تمامی امور، اساس مردم هستند،‌ مدیران و مسؤولان باید همواره خود را مدیون این مردم بدانند و باید قدر مردم و خانواده شهدا را دانست و تمام امور را باید به سمت رفع مشکلات مردم برد و در حال حاضر مهمترین موضوع، استمرار تقویت هرچه بیشتر انقلاب است و همه امور با تکیه بر خواست واقعی مردم باید در این راه مدیریت و پیش برده شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید