خبر فوری

برگزاری ۲۰۲ برنامه به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان رزن

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ابوالفضل برات‌زاده از برگزاری ۲۰۲ برنامه به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر در شهرستان رزن خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها شامل برنامه های ورزشی، فرهنگی، روشنگری و جشن انقلاب و افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: در زمینه برنامه‌های فرهنگی ۴۶ عنوان برنامه پیش‌بینی شده که از جمله آنها برگزاری برنامه‌های هنری، فرهنگی، مسابقات نقاشی و سرود و تئاتر است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن اطهار داشت: در زمینه برنامه‌های ورزشی نیز ۸ عنوان برنامه ورزشی از جمله مسابقات والیبال بین بسیجیان شهرستان و مسابقات تنیس و فوتبال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست روشنگری و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری برای بسیجیان که ۶۴ عنوان نشست با این موضوع در سطح روستاها و شهرها در نظر گرفته شده نیز از دیگر برنامه‌ها است.

برات‌زاده خاطرنشان کرد: برنامه «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» نیز از مهمترین برنامه‌ها است که با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور و فعالان اقتصاد مقاومتی، گروه‌های جهادی برگزار شده و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید