خبر فوری

اقدامات صورت گرفته همخوانی با اقتصاد مقاومتی ندارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور شامگاه سه‌شنبه در شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی در منطقه جنوب کرمان در بخش کشاورزی هیچ اقدامی انجام نشده و این در حالی است که یکی از آمارهای سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان موضوع آبیاری تحت فشار است که این از اقدامات روزمره این سازمان محسوب می‌شود و ارتباطی با اقتصاد مقاومتی ندارد.

وی بیان داشت: از ابتدای این دولت تاکنون گزارش مفصل و جامعی نسبت به اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است.

امام جمعه جیرفت افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی اگر هر کس وظیفه خود را در این زمینه بداند و مسئولان اجرایی و دستگاه‌های مجری باید سیاست‌های ابلاغی که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است را در جامعه برای مردم تشریح کنند و در عمل باید در راستای سیاست‌های ابلاغی به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

وی ابراز داشت: تاکنون در بحث اقتصاد مقاومتی تلاش‌هایی انجام شده است، اما با برگزاری گردهمایی و گزارش دادن هیچ مشکلی از مردم رفع نمی‌شود و این همایش‌ها و گردهمایی‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی باید منجر به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از عملکرد نشود.

کرمی پور تصریح کرد: مسئولان باید بیشتر در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و با شعار دادن به نتیجه مثبتی نمی‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی باید به گونه‌ای حرکت کند که جامعه را نجات دهد و با شعار و تبلیغات این حرکت صورت نمی‌پذیرد و پیشرفتی در این زمینه نداریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان عنوان کرد: یکی از مواردی که به اقتصاد مقاومتی ضربه می‌زند، باز گذاشتن مرزها است و باید مرزها کنترل شوند و اجازه ندهیم که کالاهای قاچاق وارد کشور شود در این صورت تولید داخلی ایران به ما مشکل مواجه می‌شود.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه سه سال از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی می‌گذرد و حداقل باید آثاری در این زمینه در جامعه مشاهده شود و این امر در این زمینه چشمگیر نیست و بسیاری از اقداماتی که در جامعه صورت می‌گیرد در راستای اقتصاد مقاومتی نیست و با اقتصاد مقاومتی همخوانی و هماهنگی ندارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *