خبر فوری

در پی اعلام هشدار هواشناسی مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد

هرمزبان –  معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و سخنگوی استانداری گفت: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن معابر در سراسر استان مدارس به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  ایسنا ، احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان شامگاه ۲۷ فروردین با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده جوی و دریایی، اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران استان برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان، مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ‌به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون استاندار هرمزگان از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیر ضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری کرده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات ‌قرار نگیرند.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید