خبر فوری

حجت الاسلام سهرابی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو، دشمنان را ناامید خواهد کرد

هرمزبان – حجت الاسلام مفید سهرابی در خطبه های امروز نماز جمعه توکهور و هشت بندی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو را موجب ناامیدی دشمنان و تسلیم شدن آنان در برابر خواست و اراده ملت ایران دانست. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، امام جمعه موقت منطقه توکهور و هشت بندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو دشمنان این مرز و بوم را ناامید خواهد کرد و پشتوانه ای برای مسئولان در عرصه های بین المللی برای دفاع از حق مردم خواهد بود.

حجت الاسلام مفید سهرابی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای یادآوری آرمان‌های انقلاب و برقراری ارتباط با نسل جدید است، گفت: جوانان باید با فضایل و ارزش‌های انقلاب بیشتر آشنا شوند و در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعلام وفاداری به نظام و آرمان‌های انقلاب است و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

حجت الاسلام سهرابی همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات یک فرصت برای مردم است تا با انتخاب اصلح، مسیر کشور را به سمت پیشرفت و تعالی هدایت کنند.

وی در ادامه به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: استقلال، آزادی، و پیشرفت های چشمگیر کشور در عرصه های گوناگون علم و دانش، از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید قدر آنها را بدانیم.

امام جمعه موقت منطقه توکهور و هشت بندی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، به میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: این بزرگواران الگوهای کامل اخلاقی و انسانی هستند و باید سیره و روش زندگی آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی در پایان با اشاره به تحولات منطقه و وضعیت فلسطین، گفت: مسیر حق، مسیری دشوار است، اما وعده الهی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی از آنِ ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید