خبر فوری

جزئیات جذب و استخدام 50 نفر در آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

هرمزبان – مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی جزئیات جذب و استخدام 50 نفر در آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی را تشریح کرد.

دکتر یعقوب پیدایش مدیر آموزش و پرورش هرمزبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای مسکونی سازی جزایر خلیج فارس و لزوم استفاده از ظرفیت های بومی در دستگاه های شهرستان، موضوع جذب 50 نفر در آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این موضوع مرهون تلاش ها و پیگیری های استاندار هرمزگان، مدیرکل آموزش و‌ پردرش استان و فرماندار شهرستان است که پس از سفر وزیر کشور به هرمزگان و توجه وزیر آموزش و پرورش به نتیجه رسید و از این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی گفت: در این مرحله صرفاً قرار است یک بانک اطلاعاتی از فارغ التحصیلان شهرستان در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش تشکیل شود و ارائه اطلاعات به منزله استخدام نیست.

پیدایش افزود: علاقه مندان به فعالیت در آموزش و پرورش می توانند در ایام دهه مبارکه فجر به صورت حضوری به آموزش و پرورش شهرستان مراجعه نمایند و اصل مدرک تحصیلی و مدرک شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) را جهت رویت و ثبت در بانک اطلاعاتی ارائه دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی یادآور شد: اسامی متقاضیان جهت استعلام و تأیید، به منظور بومی گزینی به فرمانداری شهرستان ارسال می گردد.

وی گفت: در خصوص ادامه مراحل جذب، متعاقباً اطلاع رسانی صورت می پذیرد.
انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید