خبر فوری

تاکید ایران و پاکستان بر افزایش هماهنگی برای صلح و ثبات منطقه

هرمزبان –مقامات ایران و پاکستان بر افزایش همکاری و هماهنگی دوجانبه برای تقویت صلح و ثبات منطقه‌ای تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «حسن کاظمی قمی» نماینده رئیس جمهور ایران در امور افغانستان با «جلیل عباس جیلانی» وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
این بیانیه افزود: وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آقای قمی بر تعهد این کشور به تلاش جهت دسترسی به یک افغانستان صلح‌آمیز و باثبات تاکید و برای تقویت همکاری دوجانبه با کشور‌های منطقه جهت تحقق این مساله اعلام آمادگی کرده است.
وزیر امور خارجه پاکستان همچنین نقش کشور‌های همسایه افغانستان برای دستیابی به چشم انداز منطقه‌ای صلح آمیز و با ثبات را حیاتی و مهم قلمداد کرد.
در بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان آمده است: کاظمی قمی نماینده رئیس جمهور ایران در امور افغانستان امروز همچنین در دیدار با «آصف درانی» همتای پاکستانی خود نیز پیرامون همکاری‌های دوجانبه، وضعیت افغانستان و روند‌های منطقه‌ای برای صلح گفتگو کرده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید