خبر فوری

محسن رئیسی بعنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز خلیج فارس معارفه شد

هرمزبان – در مراسمی با حضور مسئولین کشوری و استانی، محسن رئیسی به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس منصوب شد.

پیمان جبلی در این حکم خطاب به محسن رئیسی آورده است:

استان هرمزگان با قدمت هزاران ساله دارای موقعیتی راهبردی با ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تنوع قومی و فرهنگی همواره در پاسداری از خلیج فارس کارنامه‌ی درخشانی را از خود در دل تاریخ ایران اسلامی به نمایش گذاشته است که خود سرمایه کم نظیری برای رسانه ملی است.

در ادامه این حکم آمده است؛ امید است با تکیه بر این ظرفیت‌ها و در اجرای سیاست‌های کلان سازمان و تحقق اهداف و ماموریت‌ها از جمله احصاء و اولویت بندی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان، تلاش در مسیر عدالت رسانه ای، انجام تدابیر لازم برای هم افزایی حداکثری رسانه و ارتقای بهره وری در مرکز با توجه ویژه به سرمایه انسانی تلاش شود.

کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، قائم مقام مرکز خلیج فارس و معاونت سیمای این مرکز، تهیه کننده و کارگران، مجری، مدرس دانشگاه و داوری جشنواره‌های مختلف از سوابق محسن رئیسی است.

پیش از این مهران جلایی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید