خبر فوری

احمد محمودزاده: توزیع رایگان محصولات آموزشی و فرهنگی انجمن اسلامی در مدارس غیردولتی و هیات امنایی

هرمزبان – احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از عقد تفاهم نامه همکاری سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری برنا، احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از عقد تفاهم نامه همکاری سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید ایشان بر انتقال هوشمندانه میراث عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل جدید و جوانان صورت پذیرفت.

وی برنامه ریزی برای ایجاد فرصت‌های متنوع و پویا برای مشارکت و نقش آفرینی را از اهداف اصلی این طرح دانست و افزود: توسعه و تقویت تشکل انجمن اسلامی دانش آموزان در بستر مدرسه منطبق با اهداف مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

محمودزاده با تاکید بر همکاری در راه اندازی واحدهای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در مدارس غیردولتی و هیات امنایی اظهار کرد: عضوگیری و سامان بخشی دانش آموزان در انجمن اسلامی مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی با سازمان دراجرای برنامه‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی از قبیل اردوهای جهادی، رهیان پیشرفت و امدادی را از مفاد اصلی این تفاهم نامه دانست و گفت: تشویق دانش آموزان ساعی و دارای کسب رتبه‌ برتر در عرصه‌های علمی، فرهنگی و تربیتی باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به کمک به ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید در بین دانش آموزان و همکاری آنها در اداره کتابخانه‌های مدارس، تصریح کرد: تامین و توزیع رایگان محصولات آموزشی، فرهنگی و تربیتی انجمن اسلامی در مدارس غیردولتی و هیات امنایی از اهداف دیگر این تفاهمنامه است .

محمودزاده همکاری در برگزاری برنامه‌های نکوداشت مدیران، معلمان و مربیان با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را از نقاط قابل توجه این تفاهم نامه خواند و تصریح کرد: امیدواریم با این دست همکاری‌ها و راه اندازی تشکل‌های دانش آموزی بتوانیم پویایی و نشاط را در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی تقویت کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید