خبر فوری

خانواده شهدای ترور: مسئولان نسبت به پاسخگویی مناسب به تروریست‌ها اقدام کنند

هرمزبان –خانواده‌های شهدای ترور کشور ضمن تسلیت اقدام تروریستی در کرمان، از مقامات مسئول کشور خواست تا نسبت به پاسخگویی مناسب به تروریست‌ها از هیچ اقدامی فروگذار نکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس، به دنبال واقع تلخ و تروریستی امروز کرمان، خانواده شهدای ترور کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر تلخ واقعه تروریستی امروز کرمان و شهادت جمع کثیری از مردم بی‌گناه موجبات تألم خاطر خیل عظیم مردم ایران و خانواده شهدای ترور کشور گردید.

حرکت بزرگ مردم قدردان کرمان و سایر هموطنان که امروز در چهارمین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام و فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم در غرب آسیا و بزرگداشت این اسطوره جهاد بر سر مزار وی حاضر شده بودند، مورد خشم ایادی شر و دشمنان همیشگی ملت ایران قرار گرفت و اینگونه کودکان و زنان و مردانی که تنها گناهشان قدردانی از رشادت‌های بی‌بدیل سردار مقاومت در مبارزه با تروریست‌ها بود وحشیانه مورد حمله جنون‌آمیز شروران قرار گرفتند.

این حرکت تروریست‌ها در چنین روز و چنین مکانی بی‌تردید علاوه بر آنکه نشانه استمرار درد جانکاه و عمیقی است که به دلیل رشادت‌ها و اقدامات راهبردی سردار بزرگ اسلام در دوران جهاد و مبارزه ایشان متحمل می‌شوند دلیلی بر اثرگذاری مستمر خط فکری و مکتب شهید سلیمانی در ایران و سرتاسر جغرافیای گسترده غرب آسیاست. ما بر این باوریم که شکست تاریخی رژیم آپارتاید و کودک‌کش صهیونیستی، منجر به تلاش بی‌فایده تروریست‌ها برای صدور ناامنی و بحران به خارج از مرزهای جعلی آن شده است و اقدامات اخیر تروریستی آن هم بخشی از همین تلاش‌های عقیم آن است که قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

خانواده شهدای ترور کشور ضمن تسلیت این واقعه دردناک به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های شهدای کرمان و تسلیت سالگرد شهادت سرداران بزرگ مقاومت، از مقامات مسئول کشور می‌خواهد تا نسبت به پاسخگویی مناسب به تروریست‌ها از هیچ اقدامی فروگذار نکند.

بنیاد هابیلیان

خانواده شهدا ترور کشور

۱۳ دی ۱۴۰۲

پایان پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید