خبر فوری

زورخانه جهان پهلوان تختی بندرعباس میزبان سومین رویداد ملی «روایت حبیب»

هرمزبان –رئیس حوزه هنری استان هرمزگان گفت: سومین رویداد ملی «روایت حبیب» با عنوان روایت جهان‌پهلوان حاج قاسم سلیمانی در زورخانه جهان پهلوان تختی بندرعباس برگزار شد.

عبدلی‌زاده، امشب (دوازدهم دی‌ماه)، در سومین رویداد ملی «روایت حبیب» با عنوان «شب خاطره روایت جهان‌ پهلوان حاج قاسم سلیمانی» که با حضور جمعی از رزمندگان و همرزمان آن شهید، خانواده معظم شهدا، هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: امسال سومین رویداد ملی روایت حبیب با هدف تبیین یکی دیگر از زوایا و منش شخصیتی فرمانده شهید مقاومت یعنی منش پهلوانی ایشان توسط حوزه هنری به شکلی متفاوت برگزار شد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های هنری در کنار ممزوج کردن آن با آئین‌های پهلوانی و قهرمانی اصیل ملی در جهت معرفی و تجلیل ازین قهرمان ملی یکی دیگر از اهداف این برنامه است.

زورخانه جهان پهلوان تختی بندرعباس میزبان سومین رویداد ملی «روایت حبیب»

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان این مراسم را فرصت تجدید عهد دوباره هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم با راه و اهداف متعالی شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: ورزش باستانی و زورخانه ای یکی از برجسته ترین نمادها و عناصر هویتی ملت و تمدن ایرانی – اسلامی ماست و شهید سلیمانی نیز علاوه بر فعالیت در این رشته در سنین نوجوانی، امروز به عنوان «جهان پهلوان» یکی از بزرگترین قهرمانان و اسطوره های ملی ما برای تمام نسل‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازایسنا؛ روایت خاطره از سردار شهید توسط رزمندگان هرمزگانی پیشکسوت لشکر ۴۱ ثارالله، شعرخوانی شعرای استان هرمزگان، اجرای ترانه، نقالی با موضوع شهید سلیمانی توسط یکی از خواهران هنرمند، اجرای ورزش باستانی توسط جوانان و نوجوانان باستانی کار، تجلیل خانواده معظم شهدا و رزمندگان پیشکسوت و هنرمندان از بخش‌های مختلف این برنامه بود.

زورخانه جهان پهلوان تختی بندرعباس میزبان سومین رویداد ملی «روایت حبیب»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید