خبر فوری

امضای تفاهم نامه همکاری اداره ورزش و جوانان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

هرمزبان – تفاهم نامه همکاری اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان ابوموسی: تفاهم نامه توسعه ی همکاری‌های متقابل ورزش و جوانان و آموزش وپرورش شهرستان ابوموسی با حضور محمد عباسی رئیس اداره ورزش وجوانان، دکتر پیدایش رئیس و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ،بهرامی معاون پرورشی و تربیت بدنی،عباس رضا زاده کارشناس تربیت بدنی، علی غلامی معاون آموزش،حسن رودباری معاون پشتیبانی آموزش وپرورش، شهرستان ابوموسی به امضا رسید.

در مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های متقابل فی بین اداره ورزش وجوانان و آموزش و پرورش ابوموسی که در ساختمان اداری،مدیریت آموزش و پرورش ابوموسی برگزار شد، عباسی متولی ورزش شهرستان اظهار داشت: قطعا تعامل سازنده آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان می تواند بن مایه ورزش شهرستان را تقویت نماید.

عباسی افزود:هماهنگی و همسو بودن برنامه های ورزشی دو دستگاه و تقسیم کار این حوزه بار مثبتی است که از دوش اداره ورزش وجوانان خواهد کاست و این مجموعه با طیب خاطر پذیرای این تفاهم نامه میباشد،چون مسیر ترقی ورزشکاران شهرستان را تسهیل خواهد نمود.

این مقام مسئول با اشاره به در اختیار نهادن اماکن و وسایل موجود ورزشی، اداره ورزش و جوانان در اختیار تربیت بدنی آموزش وپرورش گفت: با این کار هردو دستگاه میتوانند با استفاده بهینه ازمنابع و امکانات موجود در سطح شهرستان از زیر ساختهای موجود به درستی در راه اتقا ورزش استفاده نمایند.

در ادامه دکتر پیدایش مدیر آموزش وپرورش شهرستان ابوموسی ضمن ابراز خرسندی از امضا تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر همکاری این دو اداره مهم در شهرستان اظهار داشت:یکی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش توسعه مشارکت‌ها در همه زمینه‌ها می باشد در همین راستا نیز ما مجریان امر در تلاشیم تا با تمام وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی مشارکت داشته باشیم وبه همین خاطر با حضور جناب اقای عباسی مدیر اداره ورزش وجوانان شهرستان بر سر امضا تفاهم نامه به نتیجه ی مطلوبی رسیدیم.

دکتر پیدایش گفت: شاکله ورزش از پایه در آموزش و پرورش است و در ادامه به صورت حرفه ای و قهرمانی کار به ورزش و جوانان سپرده خواهد شد.

دکتر پیدایش یادآور شد: آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف مانند استعدادیابی در امر ورزش و جوانان با توجه به اینکه حدود نیمی از دانش‌آموزان در دوره متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل می باشند، با همکاری اداره ورزش و جوانان می توانند موثر باشند.

در ادامه عباسی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ابوموسی با اشاره به این مطلب که در آموزش و پرورش معلمین مجرب ورزش بسیاری وجود دارند تصریح کرد: این همکاران می‌توانند مورد استفاده در جهت ورزش و جوانان قرار بگیرند و ضمن این از تخصص علمی این عزیزان در پایه ورزش نیز بهره‌مند گردید.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید