خبر فوری

آخرین فرصت انتخاب رشته مرحله دوم تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری

هرمزبان –فرصت انتخاب رشته مرحله دوم تکمیل ظرفیت پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی صبح فردا به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازایسنا، فرصت انتخاب رشته مرحله دوم تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری تخصصی از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۴ آذر آغاز شده و تا ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۱۸ آذر ماه ادامه دارد.

افرادی که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل شده‌اند یا به هر دلیلی موفق به انجام انتخاب رشته محل نشده‌اند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

داوطلبان با توجه به نمره و حدنصاب مرحله اصلی هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند. داوطلبان در فرم انتخاب رشته محل خود قادر هستند تنها رشته محل‌هایی را مشاهده کنند که نمره حد نصاب لازم آنها را کسب کرده باشند.

کسب حد نصاب لازم در هر رشته محل به منزله پذیرش نهایی نیست و پذیرش نهایی براساس قوانین و مقررات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل است.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید