خبر فوری

دریادار علی عظمایی : توقیف دو شناور حامل بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس

هرمزبان –رزمندگان نیروی دریایی سپاه، دو فروند کشتی حامل سوخت قاچاق به حجم تقریبی چهار و نیم میلیون لیتر را در جنوب جزیره بوموسی توقیف کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، در ادامه مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت در آب‌های نیلگون خلیج فارس، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درطی ۳ روز رصد و اشراف اطلاعاتی، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه، دو فروند کشتی حامل سوخت قاچاق به حجم تقریبی چهار و نیم میلیون لیتر راذدر آبهای شرق خلیج فارس توقیف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارجاع دادند.

دریادار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی گفت: رزمندگان منطقه پنجم امام محمد باقر (علیه السلام) نیروی دریایی سپاه یکی از این دو کشتی با ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و با ۱۳ خدمه خارجی و کشتی دیگر  را نیز با تقریباً دو میلیون و سیصد هزار  لیتر سوخت قاچاق و با ۲۱  خدمه خارجی، در جنوب جزیره بوموسی، توقیف کردند.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید