خبر فوری

حجت الاسلام مفید سهرابی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب معرفی شد

هرمزبان – آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب برگزار شد، در این مراسم حجت الاسلام مفید سهرابی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب امروز صبح با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، در محل فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام اسحق فاضلی پور تقدیر و تشکر به عمل آمد و حجت الاسلام مفید سهرابی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی گردید.

گفتنی است حجت السلام سهرابی سوابقی همچون، امام جمعه موقت و مسئول دفتر امام جمعه توکهور هشتبندی، مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمهدی، مسئول صلح یاران مرکزی شهر هشت بندی و مسئولیت ستاد نماز جمعه توکهور هشت‌بندی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید