معرفی شرکت کاراپرس

شرکت کاراپرس از سال 1393 فعالیت خود را در حوزه ی دستگاه های صنعتی غذایی در ایران آغاز کرده است. یکی از بزرگترین تامین کنندگان دستگاه‌های روغن گیری، کره گیری، ارده گیری، آب گیری و آسیاب در بازار است. این شرکت در زمینه تامین و عرضه‌ی دستگاه‌های صنعتی پرس سرد برای صنایع مختلف فعالیت می‌کند. دستگاه های روغن گیری و کره گیری بر گرفته از متریال و قطعات آلمانی در ظرفیت‌های مورد نیاز و مرتبط با بخش تولیدی شما طراحی و تولید کرده است. این شرکت برند معتبری در زمینه ارائه دستگاه‌های با کیفیت و کارایی بالا و قابل اعتماد برای مشتریان خود است.

دستگاه روغن گیری و دستگاه کره گیر از محصولات ویژه شرکت کاراپرس هستند.

دستگاه روغن گیری صنعتی

دستگاه روغن گیری صنعتی یکی از محصولات عمده شرکت کاراپرس است. این دستگاه با قابلیتی که دارد، به صورت یکپارچه عملیات روغن گیری را انجام می دهد. با استفاده از این دستگاه، می توان روغن ها را از مواد خام خود جدا کرده و کیفیت و خلوص روغن را بهبود بخشید.

یکی از مزایای خرید دستگاه روغن گیری صنعتی از شرکت کاراپرس، قیمت مناسب آن است. این شرکت با توجه به بازار و رقابت های موجود، قیمت مناسب و عادلانه ای را برای دستگاه های خود تعیین می کند. به همین دلیل خرید دستگاه روغن گیری صنعتی از این شرکت، اقتصادی بوده و قابلیت ارزانی در حدود هزینه های تولید و نگهداری دستگاه را دارد.

اگر قصد خرید دستگاه روغن کشی صنعتی را دارید، شرکت کاراپرس بهترین گزینه است. این شرکت با مجموعه ای از متخصصین خبره در زمینه روغن گیری و کره گیری ، به شما خدمات و محصولاتی با کیفیت و مناسب ارائه میدهد.

این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا روغن‌ مورد نیاز خود را به صورت سنتی و یا صنعتی درست کنید. با استفاده از دستگاه روغن گیری شرکت کاراپرس، شما قادر خواهید بود تا روغن بیش از 100 دانه سخت و روغنی را از قبیل: کنجد، کلز، آرگان، سیاه دانه، انواع مغزیجات، هسته زیتون، هسته ی انار و….. طبیعی را با کیفیت مطلوب و با حفظ خاصیت محصول مورد نظر تهیه کنید که برای خوش‌مزه کردن غذاها و استفاده در سالاد‌ها و استفاده در بخش زیبایی و درمانی بسیار مناسب است. همچنین این نوع دستگاه را می‌توان در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و صابون سازی استفاده کرد.

دستگاه کره گیری

دستگاه کره گیر نیز از جمله تولیدات شرکت کاراپرس است. که می‌تواند در تولید انواع کره از قبیل: بادام زمینی، پسته، بادام، نارگیل و…به شما در کسب و کارتان کمک کند. با استفاده از این دستگاه می‌توانید برای فروشگاه، مغازه، کارگاه، کارخانه و باشگاه های بدن سازی کره تولید کنید.

یکی از مزیت های استفاده از دستگاه کره گیری شرکت کاراپرس، کیفیت بالای تولیدات است. دستگاه های این شرکت با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت ساخته می‌شوند که باعث می‌شود تا کره های تولیدی طعم و مزه ای بی نظیر داشته باشند و بتوانند به راحتی نیازهای مشتریان را برطرف کنند.

دستگاه ارده گیری

دستگاه ارده گیری نیز یکی از محصولات شرکت کاراپرس است که در صنایع مختلف غذایی و قنادی و فروشگاهی و عطاری و ….استفاده می‌شود.

سایر محصولات کاراپرس

دستگاه آب گیری و دستگاه آسیاب نیز از محصولات دیگر شرکت کاراپرس هستند که در صنایع مختلفی از جمله صنعت غذایی، صنعت نانوایی، صنعت کنسرو، صنعت پودر و صنایع دارویی و… استفاده می‌شوند.

دستگاه آب گیری به شما این امکان را می‌دهد تا آب مرکبات از قبیل :لیمو.قوره.انار.انگور.گوجه و…. نیاز خود را به صورت صنعتی و یا خانگی درست کنید. دستگاه آسیاب نیز به شما این امکان را می‌دهد تا با کمک آسیابهای صنعتی، مواد خام را به صورت پودر تبدیل کنید.

شرکت کاراپرس یک شرکت فعال در زمینه تامین و عرضه دستگاه های صنعتی با بهره مندی از دانش کشور آلمان و تامیین قطعات با کیفیت آلمانی و ایرانی و ترکیه است. این شرکت طیف وسیعی از دستگاه های مورد نیاز در صنایع مختلف را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کاراپرس این دستگاه را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین این شرکت خدمات پس از فروش عالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هرگونه خرابی و نیاز به تعمیر دستگاه ها به سرعت توسط تیم فنی شرکت کاراپرس رفع می‌شود و مشتریان در اسرع وقت به تولید خود ادامه خواهند داد.

این شرکت با سابقه ای طولانی و تجربه در زمینه تامین صنعتی، به یکی از پیشروان در این صنعت تبدیل شده است و همواره در تلاش است تا نیاز های مشتریان خود را پاسخگو باشد.

انتهای رپورتاژ آگهی

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید