خبر فوری

محمد امین لیاقت: آتش‌سوزی در اسکله صیادی پشت‌شهر بندرعباس مهار شد

هرمزبان – محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مهار آتش‌سوزی در اسکله صیادی پشت شهر خبر داد.

محمد امین لیاقت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش حریق یک فروند شناور دریایی واقع در اسکله صیادی را دریافت می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه حادثه در اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس رخ داده است به محض دریافت خبر تیم‌های عملیاتی از ایستگاه‌های ۲ ، ۷ ، ۸، ۱۰ به محل اعزام و همزمان با جداسازی دیگر شناورهای پهلو گرفته به شناور مذکور، حریق را مهار و اطفا می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس درباره علت این حادثه بیان کرد: تعمیرات بر روی عرشه شناور باعث انتقال حرارت به قسمت موتورخانه و پس از رسیدن به مایعات قابل اشتعال منجر به حریق می‌شود.

وی گفت: این حادثه هیچ گونه خسارت جانی ندارد و به سایر شناورها آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید