عاملان شهادت شهید پرکاس چگونه دستگیر شدند؟

هرمزبان –بررسی های اطلاعاتی نشان می داد که عاملان شهادت سرهنگ مرزبان مسعود پرکاس (رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان) 6 نفر بودند که روز گذشته نفر آخر آنها نیز با رصد و تیزبینی نیروهای فرماندهی انتظامی یزد بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عاملان شهادت شهید مرزبان مسعود پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی هرمزگان 6 نفر بودند که تاکنون 5 نفر از آنان با عملیات های مختلف پلیس مرزبانی و فراجا دستگیر شده بودند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی یزد روز گذشته از دستگیری عامل اصلی شهادت سرهنگ پرکاس خبرداد و گفت: با کار اطلاعاتی ماموران دریابانی استان هرمزگان و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس آگاهی استان یزد مخفیگاه قاتل شهید پرکاس در یزد شناسایی شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان یزد پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه قاتل فراری را دستگیر کردند.

پیش از این نیز سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان گفته بود: مرزبانان در همان روزهای اول شهادت شهید پرکاس، پس از انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ روز و در دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری چهار تن از عوامل اصلی شهادت این افسر شجاع هرمزگانی شدند.

سردار اسماعیلی  3 تیرماه گفته بود: با تلاش و رصد مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی و کسب نیابت قضایی، پنجمین شرور مسلح متواری به هویت معلوم که در درگیری مسلحانه منجر به شهادت شهید مسعود پرکاس، به عنوان فرد مسلح و تیرانداز حضور داشته و در مخفیگاه  خود در یکی از استان‌های مرکزی کشور پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

شهید پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی هرمزگان در اردیبهشت امسال در درگیری با اشرار مسلح قاچاقچی آسمانی شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید