مهرداد بذرپاش: موج بازگشت زائران در چند روز آینده افزایش می یاید

هرمزبان –  وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون موج برگشت زائران اربعین حسینی آغاز شده و در چند روز آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش عصر امروز شنبه در بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: هم اکنون موج برگشت آغاز شده است و در چند روز آینده افزایش می‌یابد. به همین منظور بخش زیادی از توان همکاران من در سازمان راهداری به مدیریت بازگشت زائران اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: ان شاء الله بتوانیم شبکه حمل و نقل را به بهترین نحو مدیریت کنیم و هرچه سریع‌تر و با کمترین معطلی زوار را به موطن خودشان برسانیم.

بذرپاش بیان کرد: مانند عملیات رفت که نهضت خوبی اتفاق افتاد و بسیاری از هم‌وطنان با نذر زائر با خودروی شخصی زوار را انتقال دادند. در مسیر برگشت نیز با تداوم این سنت حسنه می‌توانند زائران را نه لزومأ به مقصد مشترک بلکه به نزدیک‌ترین نقطه موطن زائر برسانند که این می‌تواند از بار ترددها بکاهد.

وی از تاکسی‌های اینترنتی نیز خواست سفر خود را به پایانه‌ها و انتقال زائران اربعین اختصاص دهند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از مدیرعامل راه آهن هم درخواست شد حداکثر قطارها به پایانه‌های مرزی همچون خرمشهر که در نزدیکی شلمچه است بیایند که هرچه سریع‌تر زوار را به موطن خود منتقل دهیم.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید