خبر فوری

هرمزگانی‌ها برای تمدید یا دریافت گذرنامه اربعین به کجا مراجعه کنند؟

هرمزبان – رئیس گذرنامه فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: افرادی که قصد تمدید یا دریافت گذرنامه اربعین را دارند می‌توانند به پنج شهرستان استان مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سرهنگ رضا راستگو صبح امروز (هشتم شهریورماه) افزود: دفاتر صدور گذرنامه از ساعت شش صبح تا ۱۷ در شهرستان‌های بندرلنگه، بستک، قشم، میناب و جاسک به متقاضیان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی بیان کرد: مدت زمان صدورگذرنامه سه تا پنج روز است، اما احتمال دارد در شرایطی، گذرنامه‌ها در مدت زمان بیشتری بدست صاحبش برسد.

رئیس گذرنامه فرماندهی انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه مُهرهای ورودی و خروجی هم باید در پایانه‌های مرزی عراق در گذرنامه‌های زائران ثبت شود، تصریح کرد: افرادی هم که با هواپیما قصد سفر به کشور عراق دارند از بردن پاور بانک خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید