حسین عباس نژاد: تخلیه کشتی ۶۶ هزار تنی روغن خوراکی در بندرعباس

هرمزبان – مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان گفت: کشتی حامل ۶۶ هزار تن روغن خوراکی در اسکله ۲۱ بندر شهید رجایی پهلوگیری کرد و محموله در حال تخلیه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حسین عباس نژاد صبح امروز (هشتم شهریورماه) با بیان اینکه تاکنون ۲۱ هزار تن از محموله این کشتی تخلیه شده و ۴۵ هزار تن دیگر در حال انتقال به مخازن است، تصریح کرد: کار تخلیه روغن‌های این کشتی تا دو هفته آینده به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: این دومین فروند کشتی حامل روغن است که از ابتدای امسال تاکنون در بندر شهید رجایی پهلوگیری کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به وجود سه پایانه نگه‌داری روغن نباتی در بندر شهید رجایی، مجموع ظرفیت این پایانه‌ها را ۲۵۸ هزار تن و تعداد مخازن نگهداری روغن نباتی در این بندر را ۹۴ مخزن اعلام کرد.

حسین عباس نژاد بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۴ میلیون تن کالای غیرنفتی با شش درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بنادر استان جابه‌جا شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت بیش از ۷۹۶ هزار تن کالای اساسی شامل ذرت، شکر، گندم، کود شیمیایی و روغن در بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید