خبر فوری

سپهر زارعی: کتابخانه تخصصی میراث‌فرهنگی هرمزگان آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان

هرمزبان – کتابخانه تخصصی میراث‌فرهنگی هرمزگان برای ارائه خدمات به علاقمندان در موزه مردم‌شناسی بندرعباس دایر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان صبح امروز (هشتم شهریورماه) گفت: حدود ۴۰۰۰ جلد کتاب و بیش از ۵۰۰ جلد مجله تخصصی در کتابخانه موزه خلیج‌فارس بندرعباس وجود دارد.

سپهر زارعی اظهار کرد: جامع‌ترین کتابخانه تخصصی حوزه میراث‌ فرهنگی استان شامل آثار ارزشمند، مرجع، بومی و غیربومی با موضوعات باستان‌شناسی، تاریخ، معماری، مرمت، گردشگری و صنایع‌دستی است.

زارعی بیان کرد: این کتابخانه بدون هیچ‌گونه محدودیتی آماده ارائه خدمات به پژوهشگران، دانشجویان، دانش‌آموزان، نویسندگان و مؤلفان، جامعه فرهنگی و رسانه‌ای، کارآفرینان و مروجان کتاب، گردشگران و بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در پایان گفت: کتابخانه به همراه فضای عمومی و نمایشگاهی در طبقه همکف موزه مردم‌شناسی بندرعباس قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید