بهره‌برداری از فاز نخست پارک ساحلی قشم با حضور استاندار هرمزگان

هرمزبان – سایت ورزشی، رفاهی و سلامت محلات هدف طرح بازآفرینی شهری قشم کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ،  با حضور استاندار هرمزگان و در هفتمین روز از هفته دولت، فاز نخست پارک ساحلی قشم به بهره‌برداری رسید و سایت ورزشی محلات هدف طرح بازآفرینی شهری این شهر کلنگ‌زنی شد.

مهدی دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان صبح چهارشنبه ۸ شهریور ماه همزمان با هفتمین روز از هفته دولت به منظور بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در قشم، راهی این شهرستان شد.

استاندار هرمزگان با استقبال رسمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه و امام جمعه اهل سنت و جمعی از مدیران این شهرستان با همراهی جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وارد قشم شد.

استاندار هرمزگان در بدو ورود به شهرستان قشم برای بهره‌برداری از طرح‌های کلان شهرستان و منطقه آزاد قشم با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در اولین برنامه‌ امروز خود پروژه فاز نخست پارک ساحلی قشم را افتتاح کرد.

مساحت این پروژه هفت هکتار بوده و با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی احداث شده است، برای این پارک ۱۵۰۰ متر فضای پیاده روی ساحلی، پارکینگ، فضای سبز و برخی امکانات دیگر در نظر گرفته شده است.

استاندار هرمزگان در دومین برنامه خود با حضور در محلات بافت فرسوده شهر قشم، پروژه سایت ورزشی محلات هدف طرح بازآفرینی شهری این شهر را کلنگ زنی کرد، این پروژه در زمینی به مساحت ۵۶۰۰ متر مربع قرار است با مشارکت منطقه آزاد، فرمانداری و شهرداری قشم و با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

در این سایت امکانات و ظرفیت‌های متعدد فرهنگی، درمانی و ورزشی از جمله پایگاه سلامت، زمین والیبال، سالن ورزشی چند منظوره، زورخانه، فضای بازی کودکان، پارکینگ، فضای سبز و پیاده رو در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازایسنا، امروز افزون بر ۱۷۶۰ میلیارد ریال طرح هفته دولت در قشم به بهره‌برداری خواهد رسید و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید