خبر فوری

هادی بزوال : هواداران کمی صبور باشند/در پایان فصل به رتبه تک رقمی می‌رسیم

هرمزبان – هادی بزوال سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس گفت: هواداران باید کمی صبور باشند زیرا تیم پالایش نفت بندرعباس تیم جوانی است و تلاشمان برای کسب رتبه تک رقمی در فصل جاری مسابقات لیگ برتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، هادی بزوال در گفت و گو با ایسنا، پس از تساوی تیمش برابر کراپ الوند، افزود: بازی سختی و دشواری برابر کراپ الوند از قبل پیش بینی کرده بودیم، هرچند بازیکنانم برای حضور در این دیدار و گرفتن نتیجه لازم از انگیزه بالایی برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه بازیکنانم به دنبال جبران مافات نتایج هفته های قبل بودند، اظهار کرد: اگر در زدن ضربات نهایی دقت لازم را داشتیم و کمی شانس هم چاشنی عملکردمان بود به طور حتم با سه امتیاز زمین مسابقه خارج می شدیم.

بزوال ادامه داد: به هر حال از کسب یک امتیاز از تیم کراپ الوند در قزوین کار بزرگی است و جا دارد به کادرفنی و بازیکنان این تیم هم بابت یک نمایش خوب و ایده آل تبریک بگویم.

وی با اشاره به اینکه باید طبق داشته هایمان برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنیم، تصریح کرد: قرعه کشی این فصل بسیار برای تیم پالایشنفت بندرعباس سخت بوده و به تیم های مدعی قهرمانی با داشتن مهره های سرنوشت ساز در همین هفته های ابتدایی در دیدارهای بیرون از خانه باید مصاف کنیم.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس اضافه کرد: تیم پالایش نفت بندرعباس تیم جوان و با انگیزه ای است و به طور حتم تا پایان فصل رتبه خوبی را کسب می کنیم.

وی با بیان اینکه تصاویر پایانی دیدارمان برابر گهر زمین سیرجان بد جلوه داده شد، عنوان کرد: در پایان بازی به سمت سه نفر از هواداران ناراضی رفتم تا صحبت هایشان را گوش کنم که بازیکنان به تصور اینکه بحث و جدل است آمدند اما هیچگونه بحثی نبود و سوتفاهم شد.

بزوال با اشاره به اینکه هواداران باید کمی صبور باشند زیرا تیم پالایش نفت بندرعباس تیم جوانی است و تلاشمان برای کسب رتبه تک رقمی در فصل جاری مسابقات لیگ برتر است، بیان کرد: به باشگاه قول کسب رتبه تک رقمی است و بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم جوانان تیم پالایش نفت بندرعباس مزد اعتماد کادرفنی و باشگاه را در انتهای فصل خواهند داد.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید