خبر فوری

داریوش محمودی: واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت

هرمزبان –مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات اضطراری و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، داریوش محمودی صبح امروز (چهارم شهریورماه) در تشریح این خبر، عنوان کرد: واحد شماره یک بخار که به‌دلیل نشتی از بویلر و لوله‌های کندانسور، از مدار خارج شده بود، پس از اتمام عملیات مذکور به مدار تولید بازگشت.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: در این عملیات رفع عیب از درین اتوماتیک‌ها و مشعل‌ها، تنظیم هدر گاز ، رفع عیب از سیفتی والو بخار کمکی، رفع گداختگی طبقه B۶، نشت‌یابی هیتر B۵، جوش‌کاری زانویی بالای بلودان طبقه هم‌کف، تأمین روشنایی مناسب اطراف فیدپمپ‌ها و هیترهای سالن توربین، رفع نشتی از لوله‌های کندانسور و لوله‌های بویلر در نقاط مختلف و هیترهای فشار قوی، با تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان بخش تعمیرات در گرمای ۵۰ درجه واحد و رطوبت ۸۰ درصد انجام شد.

محمودی ابراز امیدواری کرد: با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی متخصصان این نیروگاه و اتکا به خودباوری، روند حداکثری تولید برق، ادامه خواهد داشت. محمودی در پایان یادآورشد: مدت‌زمان انجام این عملیات ۴۸ ساعت بود، که پس از به‌مدار آمدن این واحد، ۲۶۰ مگاوات‌ساعت انرژی به شبکه سراسری افزوده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید