آب رسانی

عبدالحمید حمزه‌پور : آبرسانی به 107 روستا در هفته دولت

هرمزبان –مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: همزمان با هفته دولت عملیات آبرسانی به ۱۰۷ روستا، ۲ شهر و یک طرح بخش فاضلاب در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ،عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز (۲۵ مرداد ماه) در جمع خبرنگاران افزود: این طرح‌ها در قالب ۴۷ پروژه آب و فاضلاب اجرا شدند که برای تکمیل آن‌ها اعتباری افزون‌ بر ۱۶ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد:جمعیتی افزون‌بر ۲۸۱ هزار نفر در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، جاسک، رودان، حاجی‌آباد، بستک، خمیر، پارسیان، بشاگرد، قشم و سیریک از اجرای این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های ویژه آبفا برای تامین آب شرب استان، اظهار کرد: اقدامات انجام شده باعث شده که در آستانه آخرین ماه تابستان، روستاهای بهره‌مند از طرح‌های توسعه‌ای با تنش آبی کمتری مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه‌ای آبفا در تابستان امسال بدون وقفه در جریان است، تصریح کرد: باتوجه به اهمیت موضوع آبرسانی و تاکید استاندار به دلیل حمایت‌های ویژه رئیس جمهور از پروژه‌های آبرسانی، تعدادی از این پروژه‌ها در نیمه دوم سال و در سفر دور دوم رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید