تشریح روند ثبت نام نهضت ملی مسکن جزیره ابوموسی توسط مهندس مرتضی احتشام فرماندار شهرستان

هرمزبان – مهندس مرتضی احتشام فرماندار شهرستان ابوموسی روند ثبت نام نهضت ملی مسکن در جزیره ابوموسی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهندس مرتضی احتشام فرماندار شهرستان ابوموسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمزبان گفت شهروندان ابوموسی در اولویت اول ما برای واگذاری زمین مسکونی در جزیره ابوموسی قرار دارند و در اولویت های بعدی اهالی استان هرمزگان و سپس ساکنان دیگر استان ها قرار دارند.

مهندس احتشام اضافه کرد: سامانه نهضت ملی مسکن بصورت کشوری تعریف شده اما برای ابوموسی شرط قرمز نبودن فرم جیم حذف شده است، حذف این شرط یکی از مصوبات کارگروه توسعه ابوموسی بود که با پیگیری استاندار محترم این مهم صورت پذیرفت.

وی اضافه کرد: با اینحال گروهی از شهروندان که فرم جیم آنها سبز بود ولی در شهری دیگر برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند، هنگام ثبت نام برای ابوموسی با خطا مواجه شدند.

وی تصریح کرد: از آنجا که شهروندان در ثبت نام برخط در سامانه نهضت ملی مسکن با مشکلاتی مواجه شده بودند، پس از انعکاس مشکلات به مراجع بالادستی و پیگیری در این خصوص، نهایتاً تصمیم بر این شد برای هر متقاضی ساکن در جزیره ابوموسی پرونده فیزیکی جهت ثبت نام تشکیل شود.

مهندس احتشام گفت: جهت رفاه حال شهروندان، در روزهای یک شنبه و دوشنبه هفته آتی با حضور کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان، این پرونده ها گردآوری شده و پس از بررسی، برای متقاضیان کار ثبت غیربرخط انجام می شود.

وی اضافه کرد: متقاضیان ثبت نام مدارک لازم را (درخواست کتبی، کپی شناسنامه و کارت ملی سرپرست خانوار و همسر به همراه پوشه و گیره) در روزهای یکشنبه و دوشنبه 22 و 23 مرداد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید