سرهنگ داود سعدی : ۶ سارق در کیش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قشم : انهدام باند سه نفره سارقان منزل در قشم

هرمزبان – فرمانده انتظامی شهرستان قشم از دستگیری ۳ نفرسارق و مالخر و کشف ۱۹ فقره سرقت منزل توسط مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهراب کاظمی صبح امروز (نهم مردادماه) در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اظهار نارضایتی تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه کولر های منازلشان در شهر قشم به سرقت رفته است، شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار مأموران تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم بیان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند یک نفر سارق و مالخر که در حرفه تعمیر ونصب کولر گازی بوده را شناسایی و طی یک عملیات وی را دستگیر و از طریق این فرد دو نفر از همدستانش را در شهر قشم شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان تاکنون به ۱۹ مورد سرقت کولر های گازی و موتور این کولرها از منازل شهروندان قشمی اقرار و اموال مسروقه نیز از محل اختفای این افراد کشف شد.

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به اینکه اموالی که از این سارقین کشف شده، پس از سیر مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده شد، اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی واز آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید