حسن جراره : ارزیابی ۸۹۳ نفر از پذیرفته شدگان آموزش و پرورش هرمزگان در حال انجام است

هرمزبان –معاون پژوهش، برنامه‌ریزی وتوسعه منابع اداره کل آموزش‌ و پرورش هرمزگان گفت: فرآیند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی استان در سال جاری، در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حسن جراره ظهر امروز (نهم مردادماه) در تشریح این خبر، افزود: از مجموع ۸۹۳ نفر مصاحبه شونده ۴۶۹ نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی جدید جذب‌ آموزش و پرورش استان خواهند شد.

وی بیان کرد: فرایند ارزیابی تکمیلی و صلاحیت عمومی از روز سه شنبه ۲۷ تیرماه در شش حوزه و ۱۳ کانون ارزیابی آغاز و تا روز یکشنبه ۱۵ مردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

جراره تصریح کرد: از آغاز مصاحبه تاکنون بررسی صلاحیت های عمومی و تخصصی تعداد ۳۷۱ نفر زن و ۳۴۵ نفر مرد در حوزه های ارزیابی انجام شده است.

وی یادآور شد: حوزه های ارزیابی به تفکیک جنسیت، خواهران در سه مدرسه و ۷کانون در آموزش و پرورش ناحیه یک وبرادران در سه مدرسه و پنج کانون در آموزش و پرورش ناحیه دوبندرعباس کار بررسی صلاحیت های عمومی و تخصصی داوطلبان پذیرفته شده را انجام می دهند.

جراره خاطرنشان کرد: سهم نمره علمی ۴۰ درصد و سهم نمره ارزیابی تکمیلی ۶۰ درصد از نمره نهایی است و دوره‌های آموزشی تخصصی با حضور مدرسان کشوری برای ارزیابان و عوامل اجرایی حوزه برگزار شده‌ است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع در پایان بیان کرد: برگزاری مصاحبه و ارزیابی‌های حرفه‌ای بر اساس معیارها و ضوابط تعیین شده در روند جذب و بکارگیری افرادی با معلومات، تخصص و تسلط بیشتر بسیار موثر است و از مهم‌ترین فواید آن می‌توان به افزایش سطح کیفیت آموزشی در مدارس و به تبع آن رشد و شکوفایی و پرورش استعداد دانش آموزان و فرزندان عزیز ایران اسلامی در مدارس کشور را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید