خبر فوری

اصل بر این است که افرادی انقلابی به هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اضافه شوند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به نحوه انتخاب اعضای هیات موسس دانشگاه آزاد، گفت: با رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد، تعداد اعضای هیات موسس از حدنصاب نیفتاده است ولی با توجه به کم شدن تعداد اعضا، هیات موسس دانشگاه می‌تواند افرادی را اضافه کند.

وی افزود: روند تعیین اعضای هیات موسس به این صورت است که اعضای هیات موسس افراد موردنظر خود را به شورایعالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد می‌دهند و شورا باید آن افراد را تائید کند.

محمدیان در رابطه با اینکه اسم وی نیز برای عضویت هیات موسس دانشگاه آزاد مطرح شده است، گفت: این مسئله شایعه بوده و هیچ صحبتی با من صورت نگرفته است.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: اصل بر این است که افراد انقلابی به هیات موسس دانشگاه آزاد اضافه شوند و امیدواریم همین اتفاق بیفتد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید