خبر فوری

حضور نوبخت در شورای برنامه‌ریزی هرمزگان دستاوردهای خوبی به‌ همراه دارد

جاسم جادرى امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: بحمدالله اقدامات ارزنده‌ای در طول دوران دولت تدبیر و امید تقدیم به مردم خونگرم هرمزگان شد و خدمت به مردم، توفیقى است که از سوى خداى تبارک و تعالى نصیب بنده شده است.

وى تصریح کرد: اقتصاد مقاومتى مد نظر رهبر معظم انقلاب تنها راه برون‌رفت کشور از تنگناهاى اقتصادى است و بحمدالله امروز استان هرمزگان بر اساس ارزیابى‌هاى اخیر از مرکز، رتبه نخست را در میان تمامى استان‌هاى کشور کسب کرده است و این نشان‌دهنده آن است که هرمزگان در راستاى اجراى منویات مقام معظم رهبرى(مدظه‌العالى) و اهداف دولت تدبیر و امید در صدر است.

استاندار هرمزگان در خصوص حضور سرمایه‌گذاران متعدد در هرمزگان بیان داشت: پس اتفاق مهم برجام سرمایه‌گذاران متعددى از کشورهاى مختلف جهت سرمایه‌گذارى به هرمزگان سفر کرده‌اند چراکه هرمزگان ظرفیت‌هاى متعددى در زمینه‌هاى مختلف دارد و این استان داراى مناطقى بکر و دست‌نخورده است و باتوجه به موقعیت مهم هرمزگان در منطقه، کشورهای بسیاری خواهان سرمایه‌گذاری در این استان هستند.

جادری با بیان اینکه هرمزگان دروازه ورود اقتصاد ایران است، افزود: با توجه به اینکه تنگه استراتژیک هرمز در این منطقه قرار دارد و از همه مهم‌تر نزدیکی آن به بندر شهید رجایی، از این رو 60 درصد از کالاهای ورودی از طریق این بندر وارد کشور می‌شود.

وی عنوان داشت: برنامه‌ریزی جهت توسعه استان هرمزگان در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد و از همین رو چهارشنبه آینده آقای نوبخت در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان حضور می‌یابد و قطعا حضور وی برای پیشرفت هرمزگان دستاوردهای مهمی به‌همراه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان در خصوص سفر هفته آینده خود به کشور عمان گفت: مراودات بسیار نزدیکی بین استان هرمزگان و کشور دوست و همسایه عمان وجود دارد و این ارتباط نزدیک، تمایل عمانی‌ها را جهت سرمایه‌گذاری بیشتر در هرمزگان افزایش داده است و به‌همین دلیل است که آنها خط مسافربری را در مسیرهای قشم و بندرعباس به مقصد بندر خصب و بلعکس راه‌اندازی کرده‌اند و این سفر هم در همین راستا قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید