پروین پشتکوهی : برگزاری گردهمایی کودکان عاشورایی در امامزاده سیدمظفر (ع) بندرعباس+عکس

هرمزبان – پروین پشتکوهی گفت: گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار «مهمانان کوچک امام حسین (ع)» همزمان با سراسر کشور در امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: در این گردهمایی که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند.

پشتکویی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری محرم گفت: این برنامه با هدف معرفی الگو مناسب، ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی و ترویج بیشتر کودکان با فرهنگ وشخصیت های واقعه عاشورا وقیام امام حسین (ع) همزمان با کانون سراسر کشور با حضور پرشور کودکان و نوجوانان همراه با والدین همراه بود.

او گفت: نوشتن دل نوشته برای کوچکترین سرباز کربلا، مسابقه عاشورایی، مرثیه خوانی عضو نوجوان، قصه گویی ، نمایشگاه عکس عاشورایی، تکه چسبانی عاشورایی، نقاشی با موضوع کربلا و امام حسین (ع) و بلندخوانی کتاب از جمله فعالیت های انجام شده در این گردهمایی بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: حضور پرچم آستان مقدس حرم سیدالشهدا امام حسین (ع) در بین کودکان ونوجوانان یکی از لحظات خاص و معنوی این گردهمایی بود.

گردهمایی کودکان عاشورایی در بندرعباس

قرارگرفتن کودکان عاشورایی زیر پرچم سیدالشهدا(ع)

گردهمایی کودکان عاشورایی در بندرعباس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید