خبر فوری

مرضیه سی سی پور: شناورهای سبک صیادی و تفریحی از تردد در خلیج‌فارس خودداری کنند

هرمزبان –کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس تحت تاثیر وزش بادهای جنوب شرقی مواج می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: بیشینه سرعت باد در این مناطق در محدوده ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا بیش از ۱.۵ متر پیش بینی می‌شود.

وی توصیه کرد شناورهای سبک صیادی و قایق‌های تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.

سی سی پور با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب نیز در ارتفاعات استان به ویژه ارتفاعات شرقی و شمالی رشد ابرهای همرفتی با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق و افزایش موقتی سرعت باد پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی در منطقه بشاگرد دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از رفت و آمد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان اضافه کرد: این شرایط جوی و دریایی تا پایان هفته جاری تداوم دارد و از لحاظ دمایی نوسانات دما در استان، بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *