عباس شرفی : با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته از داخل تونل تنگه زاغ بیرون کشیده شد

هرمزبان – عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته از داخل تونل تنگه زاغ بیرون کشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ،عباس شرفی صبح امروز دوشنبه (دوم مرداد ماه) گفت: پس از وقوع تصادف و حریق در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار) در محور بندرعباس-حاجی آباد که حدود ساعت ۳ بامداد دیروز رخ داد، بلافاصله عملیات امدادرسانی و خروج خودروهای سوخته آغاز شد.

شرفی اظهار کرد: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته شب گذشته از داخل تونل بیرون کشیده شد، اما این تونل همچنان مسدود است.

وی بیان کرد: طبق برآورد اولیه تصادف و حریق روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به سیستم روشنایی، تهویه و آسفالت تونل خسارت وارد کرده است و راهداران همچنان مشغول پاکسازی این تونل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: میزان دقیق خسارت پس از پاکسازی کامل تونل و بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

شرفی گفت: امکان بازگشایی تونل تا پایان عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی وجود ندارد، اما در تلاش هستیم که این تونل هر چه سریع‌تر بازگشایی شود.

او گفت: اکنون تردد در مسیر بندرعباس به حاجی آباد و برعکس به صورت دو طرفه از طریق تونل ۱۷ شهریور در حال انجام است و با توجه به ترافیک نسبتا سنگین در این مسیر، به مردم و رانندگان توصیه می‌کنیم که از ترددهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

 

اخبار مرتبط:

دستور ویژه علیرضا احمدی منش دادستان بندرعباس برای بررسی علت وقوع آتش‌سوزی در تونل تنگه‌زاغ

 

دکتر محمود حسین پور: انتقال ۵ مصدوم حریق تونل “تنگه زاغ” به بیمارستان‌های بندرعباس و حاجی‌آباد

حریق تانکر سوخت در تونل تنگه زاغ هرمزگان با 5 مصدوم

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید