مبادلات تجاری کشاورزی ایران و چین تسریع می‌شود

هرمزبان – در سفر معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و هیات همراه به چین، بر تسریع در انجام مبادلات تجاری، صادرات و واردات محصولات کشاورزی بین دو کشور تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایلنا ، شاهپور علائی‌مقدم، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در سفر به چین در همایش کمیسیون مشترک تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی ایران و وزیر بازرگانی چین شرکت کرد.

در این سفر برای تسریع در مبادلات تجاری و صادرات و واردات محصولات کشاورزی بین دو کشور، مذاکراتی بین شاهپور علائی‌مقدم معاون وزیر جهاد کشاورزی و محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران با رئیس کل گمرگ کشور چین انجام شد.

همچنین نشست مشترک معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ایران با مدیرعامل انجمن شیلات کشور چین برای توسعه صادرات محصولات شیلاتی به چین و سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت صید و صیادی و آبزی‌پروری صورت گرفت.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید