پمپ بنزین جایگاه سوخت گیری

احمد سالاری فر : سوخت گیری با کارت آزاد در بندرعباس فقط در جَرون و سه جایگاه دیگر + اسامی

هرمزبان – مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: رانندگان برای سوخت گیری با کارت آزاد در بندرعباس فقط به این 4 جایگاه مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  احمد سالاری فر مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان امروز اعلام کرد: رانندگان برای سوخت گیری با کارت آزاد در بندرعباس به جایگاه‌ جَرون، نارگیل، ترنج و آفتاب درخشان مراجعه کنند.

وی گفت: سوخت گیری با کارت سوخت آزاد فقط در این چهار جایگاه امکان پذیر است و در دیگر جایگاه‌های سطح شهر بندرعباس نیز سوخت گیری فقط با کارت شخصی مجاز است.

خرابی پاره ای از نازل ها در جایگاههای سوخت در سطح استان هرمزگان یکی از اصلی ترین دلایل بروز صف های طولانی است و از سوی دیگر بسیاری با تمام شدن سهمیه سوخت شان متقاضی دریافت سوخت با کارت جایگاه هستند که جایگاهداران عنوان می کنند که کارت جایگاه تمام شده است و یا تعداد آن محدود است.

الزام سوخت گیری آزاد در 4 جایگاه سوخت بندرعباس تازه ترین تدبیر برای مهار صف های طولانی سوخت گیری در بندرعباس از سوی دادگستری و استانداری است.

دادستان بندرعباس گفته طی یک ماهه اخیر با کم شدن شمار کارت های سوخت جایگاههای سطح استان، روزانه تا بیش از یک میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه جویی شده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید