واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات سرپرست پیشین باشگاه استقلال

 

هرمزبان – مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره اظهارات سرپرست پیشین باشگاه استقلال ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری میزان ،  امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی‌فدراسیون عنوان کرد:کمیته مجوز فدراسیون فوتبال در ماه‌های گذشته به شکل فشرده و دقیق پیگیر وضعیت باشگاه‌ها بود و ساعات متمادی با حضور نمایندگان آن‌ها جلساتی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه وضعیتی که در مسیر صدور مجوز باشگاه‌ها در سال قبل تر رخ داده بود و به تعلیق کمیته صدور مجوز انجامید، هرگونه ارائه اطلاعات مخدوش از سوی کمیته ذیربط در فدراسیون به کنفدراسیون باعث محرومیت و تعلیق کل فوتبال ملی و فدراسیون آن‌هم به مدت سه سال می‌شد.

علوی درباره اظهارات منتسب به مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:به صورت حتم آقای کریمی دلایل عدم حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را می‌دانند، اما حتما به زودی در نشستی با ایشان در فدراسیون کلیه جزییات مرتبط به استحضارشان می‌رسد و اگر توضیحاتی هم مدنظرشان است با فدراسیون مطرح خواهند کرد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید