نماز جمعه

امام جمعه کیش: نرخ برخی از محصولات و خدمات مانند نان، گاز و خدمات آب و برق بالاتر از نرخ مصوب کشور است

هرمزبان – امام جمعه کیش: نرخ برخی از محصولات و خدمات مانند نان، گاز و خدمات آب و برق بالاتر از نرخ مصوب کشور است که باید هرچه سریعتر این موضوع رسیدگی و قیمت‌ها اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک عیدغدیر گفت: غدیر خم بزرگترین عید بشریت است.

وی با اشاره به آغاز دهه ولایت، این ایام را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایت پذیری و آشنایی جامعه با اسلام ناب و ابعاد وجودی معصومین علیهم السلام بر شمرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز گفت: غدیر ثمره فرهنگ اسلامی، عاشورا حماسه تثبیت غدیر و ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مرحله نهایی حکومت اسلامی است.

امام جمعه کیش نظام جمهوری اسلامی ایران را حکومتی در راستای تقویت ولایت و امامت و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) برشمرد و افزود: کسانی که در حفظ و حراست جامعه اسلامی تلاش می‌کنند مانند کسانی هستند که در رکاب امام حسین علیه السلام جهاد کردند.

خطیب نماز جمعه کیش در فراز دیگری از سخنان خود با محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم در سوئد گفت: هرچه دشمنان اسلام برای اسلام هراسی تلاش کنند محبت مسلمانان نسبت به حضرت محمد (ص) اسلام و قرآن بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز افزود: آنان که دم از آزادی بیان می‌زنند به خود اجازه می‌دهند به مقدسات یک میلیارد مسلمان اهانت کنند.

وی خواستار اعتراض شدید کشور‌های اسلامی به سفرای سوئد و تحریم محصولات آن کشور توسط مسلمانان شد.

امام جمعه کیش به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت:حقوق بشر تنها عنوانی است که کشور‌های غربی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌ها با سوء استفاده از آن برای حضور دائمی در کشور‌های مختلف و چپاول منافع آن‌ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها در کشور‌های مختلف جهان افزود: با نگاه اجمالی به عملکرد داخلی و خارجی آمریکا می‌توان به این نتیجه رسید که یکی از مهم‌ترین مخالفان و ناقضان حقوق بشر در جهان، آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز با بیان اینکه آمریکا، صهیونیست و متحدانشان با انواع ترفند‌ها از جمله راه‌اندازی اغتشاشات و اعمال تحریم‌های ظالمانه تلاش کردند جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند افزود: اقدامات آن‌ها نه تنها موجب تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود بلکه موجب ضرر آمریکایی‌ها شد.

امام جمعه کیش در پایان با اشاره به برخی مشکلات کیش گفت: نرخ برخی از محصولات و خدمات مانند نان، گاز و خدمات آب و برق بالاتر از نرخ مصوب کشور است که باید هرچه سریعتر این موضوع رسیدگی و قیمت‌ها اصلاح شود.

وی فرسودگی شبکه توزیع آب و برق واگذاری شبکه توزیع به بخش خصوصی و فروش اشتراک بیش از سه برابر ظرفیت را از دیگر مشکلات حوزه آب و برق در کیش برشمرد و از مسئولان خواست نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری در کیش، ارائه خدمات مناسب را زمینه جذب گردشگر برشمرد و از مسئولان خواست زمینه حضور گردشگر را با توجه به رعایت ارزش‌ها و موازین فراهم کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید