اختتامیه جشنواره تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در شهرستان میناب برگزار شد

هرمزبان – اختتامیه جشنواره استانی تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، با حضور محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، محمد هادی کشاورزی رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل، احمد حامدی معاون مدیرکل ومدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب، معاونین، کارشناسان، سرگروه ها و فرهنگیان استان هرمزگان اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی و نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی به میزبانی شهرستان میناب برگزار گردید.

محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم گفت: جشنواره الگوهای برتر تدریس بستری مناسب برای ارائه روش های برتر تدریس است.

غیبی افزود: جشنواره تجربیات برتر تربیتی به منظور ارتقای کیفیت خدمات تربیتی به دانش ‌آموزان به صورت سالانه برگزار می گردد.

وی عنوان کرد: تجربیات برتر تربیتی باعث ایجاد شیوه و الگویی بسیار مناسب و موثر برای استفاده دیگر فرهنگیان در مسیر آموزش و پرورش می شود و در رشد شخصیت و تربیت دانش آموزان نقش مهمی دارد.

گفتنی است ۳۹ نفر از فعالان در این دو حوزه شامل نفرات برتر و سرگروه ها و کارشناسان امور تربیتی «جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و جشنواره تجارب برتر تربیتی» از سراسر مناطق استان هرمزگان با اهدا لوح سپاس و تندیس تقدیر شدند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید