مهدی ادیبان : نیازمند ایده‌های نوین برای توسعه گردشگری هستیم

هرمزبان – مهدی ادیبان سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نیازمند ایده‌های نوین برای توسعه گردشگری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، مهدی ادیبان روز جمعه طی نشستی با اصحاب رسانه با موضوع ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری کشور،‌ اظهار کرد: رویدادهای مختلف در کیش باید در قالب زنجیره ارزش آفرینی تعریف شود تا در نهایت تاثیر مثبت بر تراز اقتصادی و معیشت مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: تکمیل زنجیره ارزش آفرینی در تقویم گردشگری کیش منجر به توسعه پایدار این جزیره زیبای مرجانی خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه نیازمند ایده‌های نوین برای توسعه گردشگری هستیم، اضافه کرد:‌ به عنوان نهاد حاکمیتی تمامی تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت‌های لازم توسعه گردشگری در جزیره به کار خواهیم گرفت.

وی به برگزاری ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری کشور در کیش اشاره کرد و افزود: برای تثبیت این رویداد ورزشی در تقویم گردشگری کیش آمادگی داریم.

مهدی ادیبان با اشاره به حضور یک هفته‌ای ۸۰۰ ورزشکار در قالب المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری در کیش، بیان کرد: با لحاظ تعداد نفرات عوامل پشتیبانی،‌ خانواده‌های ورزشکاران و علاقه‌مندان به این حوزه،‌ میزبان چندین هزار گردشگر در قالب این رویداد ورزشی در جزیره زیبای کیش خواهیم بود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای هدایت حاضرین در این رویداد ورزشی به سوی مراکز گردشگری و تفریحی کیش انجام شده است.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه با اشاره به میزبانی از مسابقات انتخابی تیم ملی غواصی در تابستان سال جاری، گفت: تفریحات و ورزش‌های دریایی در کیش بخشی از اقتصاد دریا محور است که در قالب تکمیل زنجیره گردشگری، حمایت‌های لازم برای تقویت رشته‌های ورزشی مرتبط انجام می‌شود.

وی با قدردانی از رویکرد مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش در توسعه گردشگری ورزشی،‌ اظهار کرد: تحقق این امر نیازمند یک همکاری و هم افزایی است که خوشبختانه امروز در کیش شاهد آن هستیم.

مهدی ادیبان  همچنین از اقدامات معاون سابق گردشگری منطقه آزاد کیش در تلاش برای برنامه ریزی و توسعه صنعت گردشگری قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید